خدمات

با توجه به رشد سریع شرکت‌های فعال در عرصه بیمه و نیاز روزافزون آنها به برخورداری از کارکنان و نمایندگانی مسلط به دانش بیمه و توانمند در استفاده از “سامانه جامع بیمه‌گری فناوران” و نیز فقدان مرجع آموزشی مناسب در این زمینه و در جهت ارتقاء این آموزش‌ها، شرکت کارانگر با التزام به شعار “آموزش کارا-نگرش پویا” می‌کوشد با بهره‌گیری از متخصصان حوزه بیمه و فناوری اطلاعات نگرشی ژرفتر به نیازهای شرکت‌های بیمه داشته باشد و با ارائه خدمات آموزشی متنوع بیمه‌ای نقش حلقه مفقوده آموزش‌های نظری و کاربردی در صنعت بیمه را ایفا نماید. به منظور افزایش تاثیرگذاری در ارتفای دانش و مهارت کارکنان و نمایندگان شرکت‌های بیمه و افزایش کارایی ایشان، کارانگر ارائه این خدمات را در دستور کار خود قرار داده است.

آموزش حضوری

با توجه تقاضای زیاد و اهمیت ویژه دوره‌های آموزش حضوری برای شرکت‌های بیمه، شرکت کارانگر توجهی خاص به کیفیت انجام این شیوه آموزشی دارد. بدین منظور این شرکت ضمن جذب و بکارگیری مدرسان برجسته، با تجربه و کارآزموده، فضای آموزشی و امکانات کمک آموزشی مطلوبی را جهت افزایش اثربخشی دوره‌های حضوری و رضایتمندی آموزش گیرندگان و شرکت‌های بیمه، فراهم نموده است. تا از این طریق ضمن ارتقا دانش بیمه‌ای و مهارت بکارگیری نرم‌افزار جامع سیستم بیمه در مخاطبان، کارایی ایشان در انجام عملیات بیمه‌گری را افزایش دهد. آموزشهای حضوری کارانگر بر پایه استانداردهای آموزشی و با ساختاری هماهنگ ارایه می‌شوند. تمامی مدرسین کادر آموزشی کارانگر دارای تجارب عملی مؤثر بوده و محوریت آموزش آنان افزایش مهارت‌های کاری فراگیران است. دوره‌های آموزشی در سایت مشتری یا سایر مراکز آموزشی قابل برگزاری می‌باشند. همچنین کلاس‌های "آنلاین مجازی راه دور" به درخواست شرکت‌های بیمه و یا به صلاحدید شرکت کارانگر برای کارشناسان و نمایندگان شرکت‌های بیمه قابل برگزاری است. در عین‌حال، پایه ریزی دوره های جدید بر اساس درخواست کارفرما قابل انجام است.

آموزش غیرحضوری

با ورود به عصر اطلاعات و عبور از جامعه‌ی صنعت محور به جامعه‌ی اطلاعات محور، طبیعی‌ست که نهاد آموزش نیز همچون سایر اجزای جامعه دستخوش تغییرات وسیعی خواهد بود که از آن جمله تغییر ابزار و روش‌های آموزشی از کلاس‌های فیزیکی و حضور اساتید و دانش پذیران به لوح فشرده، شبکه، اینترنت یا اینترانت می‌باشد. از مهمترین تعاریفی که می‌توان از این نوع آموزش‌ها عنوان کرد این است که آموزش الکترونیکی پویا است؛ محتوای آن کاملا به روز و همراه با بهترین اساتید در زمان دلخواه همیشه در دسترس می‌باشند که شرکت کارانگر همواره در صدد گردآوری اساتید مجرب در همه‌ی روش‌های آموزشی خود بوده است. از آنجایی که وجود مخاطبین دوره‌های آموزشی با شرایط متفاوت باعث بوجود آمدن نیازهای آموزشی مختلف خواهد شد، وجود سیستم‌های فراگیری متنوع برای پاسخگویی به این نیازهای آموزشی الزامی است. لذا آموزش مجازی از نظر تسهیل در آموزش ، موفقیت بالای فراگیران و حذف هزینه‌های دوره حضوری و بسته‌های آموزشی دوره‌های مكاتبه‌ای، کمترین هزینه را در روش‌های مختلف آموزشی داشته و مسیر میانبری برای رسیدن به اهداف مورد نظر می‌باشد.

تعیین سطح و ارائه گواهینامه

همواره سنجش دانش و مهارت آموزش گیرندگان پس از برگزاری دوره‌های آموزشی و ارزیابی اثربخشی آموزش ارائه شده در انجام بهتر عملیات بیمه‌ای توسط کاربران، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های هر شرکت بیمه می‌باشد. شرکت «کارانگر» با درک اهمیت این موضوع، اقدام به طراحی و برگزاری آزمون‌های استاندارد ارزیابی دانش و مهارت‌های تخصصی کاربران سامانه جامع بیمه به صورت تئوری و عملی (شبیه‌سازی سامانه جامع بیمه) نموده است و به پذیرفته‌شدگان آزمون، تحت لیسانس شرکت فناوران اطلاعات خبره، گواهینامه معتبر کاربری ارائه می‌نماید. بر این اساس، شرکت «کارانگر» صلاحیت و مهارت کاربران دارنده این گواهینامه‌ها را تأیید نموده و شرکت‌های بیمه می‌توانند نسبت به تخصص و توانمندی این افراد در کاربری سامانه جامع بیمه، اطمینان حاصل نمایند.

مشاوره و نیازسنجی

شرکت «کارانگر» با برخورداری از کارشناسان و مشاوران متخصص و با تجربه در زمینه آموزش بیمه، نیازهای آموزشی هر شرکت بیمه را شناسایی می‌نماید و دوره‌های آموزشی عمومی، پایه و تخصصی ویژه کارکنان آن شرکت را در سطوح مختلف بر اساس سرفصل‌های استاندارد، طراحی و پیشنهاد می نماید. ارائه راهکارهای آموزشی تخصصی، علاوه ‌بر افزایش اثربخشی دوره‌های آموزشی، سبب کاهش زمان و هزینه‌های آموزش کارکنان در شرکت‌های بیمه می‌گردد.